sobota 10. září 2011

Beginnings...


Na úplném začátku byla mamčina řasenka,která se mi  ve 13ti letech dostala „pod ruku“.  Kolem patnáctého roku,  jsem si koupila řasenku vlastní. Protože můj finanční život byl závislý pouze na  kapesném od rodičů, má první malůvka pocházela z obchodu „Vše za 39kč“.
O pár let později, kdy jsem si sehnala práci a moje finanční situace se tímto samozřejmě zlepšila se začala rozrůstat i moje kosmetická taštička.
K řasence se přidalo pár očních stínů, tužka na oči, make- up, samozřejmě s pudrem a pár rtěnek. A tak se tedy stalo, že takzvanou 39ku vystřídal Oriflame, Avon nebo Schlecker…

Někdo se líčí více jiný méně a některé ženy vůbec. Já zastávám názor všeho moc škodi, ale i tak patřím bohužel (nebo bohudík) mezi ty, které nejdou vynést smetí bez řasenky a tužky na očích.
A do jaké skupiny patříte vy?


Žádné komentáře:

Okomentovat