sobota 10. září 2011

Gelovky nejen o gelu ...

Nedávno jsem se rozhodla nechat si udělat „gelovky“. Občas, tak jako někteří, se pro něco nadchnu a tak mě napadlo: co takhle pořídit si sadu na gelové nehty domů?
 Sedla jsem tedy k“ noťásku“ a vygooglovala si spojení „gelové nehty“. Našla jsem 

super stránku, kde najdete vše, co se týká tohoto tématu. ...ALE .... Bylo na ní asi milion odkazů,  kde najdete sice základní potřeby, ale jsou tam také věci o kterých vůbec netušíte na co jsou. Neodradilo mě to a tak jsem brouzdala a našla slevu na „základní sadu pro gelové nehty“.  Tak tedy za pár dnů mi přišla, naštěstí v pořádku, celá sada na gelovky.




Samozřejmě jsem netušila na co polovina věcí je, ale k čemu je internet?:-) Takže  Googl  a hlavně youtube opět zabodovali a já se teoreticky naučila dělat gelové nehty. První pokus na mamce dopadl katastrofálně a já si uvědomila, že gelovky nebudou pouze o gelu:-(
A jak to dopadlo? Před týdnem sada zahlédla opět denní světlo a na mích rukou se objevil nový tvar nehtů. Na výtvor se můžete podívat níže a ikdyž si někdo může říct „katastrofa“ já jsem s výtvorem spokojená. Považuji ho za svůj první úspěšný druhý pokus :-) Jen gel v nádobce ubývá a když se podívám na internet, kolik mě bude stát náhradní hned se mi z toho schovává peněženka a protáčí panenky. A to nemluvím o doplňcích, jako jsou glitry, laky atd. Ale co, dala jsem se na vojnu tak budu bojovat, no ne? :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat