středa 19. října 2011

Takko nákup


V Takku byly zase slevy. I když nic nepotřebuji, samozřejmě jsme tam jeli. Zkusili jsme si pár věcí, asi čtyřikrát jsme obešli stojany a pokaždé objevili nový kousek. U pokladny jsem zjistila,že na podprsenku, která mi seděla jak ulitá neplatí sleva, protože je v akčním zboží. Nakonec jsem si ji stejně koupila, ale jak mazaní jsou obchodníci? Kouknete na cenu na cedulce a ani by vás nenapadlo, podívat se o řádek níž a zjistit, že zboží je akční, tudíž se na něj nevztahuje další sleva.

Tak tady máte pár kousků, které jsem ulovila ve slevách :-)

Šatičky-jdou nosit k legínám nebo samotné,
klidně bych si je vzala i na ples s cernými lodičkami a psaníčkem.


Bílé tričko s nařasenými rukávky vypadá úžasně,
jelikož mám široká ramena tak sem se bála řasených rukávků
ale neměla sem se čeho bát

A nakonec bolerko které suprově sedí na tička i tílka.
Když se mi nechce brát mikina ale bez ní by mi byla zima je tohle ideální :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat