sobota 8. října 2011

Kufřík z "penny"



Pokud k Vánocům dostanete dárek, který jste si sami nevybrali, může to být milé překvapení. Občas se ale stávají i nepříjemnými.
Minulý rok sem dostala k vánocům dárek podivného tvaru, kufřík.  Kufr jsem otevřela a nestačila se divit… Byly v něm tři patra, která obsahovala hromadu „malůvek“.
Byla jsem v rozpacích, kosmetiku miluji, tudíž pocity byly dobré, ale kosmetika, kterou jsem si nevybrala?... pocity se zhoršily… po pár hodinách jsem se v rozpacích rozhodla kufřík důkladně prohlédnout… takže:   


 Jak kvalitní asi může být „kosmetický kufřík z obchoďáku“?
První patro: stíny na oči- barvy po nanesení na víčka velmi světlé, musíme nanášet více barev aby nějaký stín byl vidět, jediná výhoda: stín se na akci nesmaže… ovšem pokud si víčka nepřejedete „rejžákem“ budete mít stíny nejen po dobu zábavy, ale i po dobu celého měsíce L

Prostřední patro: Rtěnky- nanáší se lépe než stíny stačí jedno nanesení na rty, pokud máte rádi výrazné barvy, ovšem na odlíčení bychom potřebovali také spíše drátěnku než odličovací mléko
                               Lesky na rty- ty jsou úžasné, jsou rtěnka i lesk v jednom a odlíčení snadné

Spodní patro:  Laky na nehty- Pokud se trefí barvy do vašeho vkusu, proč ne? Aplikátor stejný jako u obyčejných laků, nanášení snadné pokud se vám neklepou ruce J
                        Tužky na oči- tak ty jsou k ničemu a to doslova. Spíše mi připomínají voskovky, po vnitřku víčka se jen klouzají a po barevné stopě ani vidu.
                        Aplikátory: 2 štětečky, kdy jeden z nich je například na rtěnku a pokud nechcete mít ústa plná chloupků ze štětečku, nedoporučuji použít. A druhý houbičkový na aplikaci očních stínů odpovídá kvalitě celého kufříku…


 Kdybych tedy měla shrnout kvalitu dárku, řekla bych jen… škoda že kufřík je dělaný na tento konkrétní výrobek, hodil by se mi totiž na kosmetiku, kterou už dávno mám.


Žádné komentáře:

Okomentovat